Правила

Правила

УГОДА

Дана Угода носить характер публічної оферти відповідно до ст. 633, 641, 642 глави 53 Цивільного Кодексу України та є еквівалентом "усної угоди", та відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

1.ТЕРМІНОЛОГІЯ

Терміни, які використовуються в Угоді, слід розуміти як:

  • Пасажир - особа, яка використовує послугу на підставі дійсного квитка.

  • Перевізник - компанія, що надає перевезення пасажирів автобусами на підставі дозволів та ліцензій, виданих компетентними державними органами, найменування перевізника вказується у квитку.

  • Квиток - документ, що дає право для подорожі зазначенї людини за вказаним маршрутом протягом певного часу і за фіксованою ціною.

  • Договір про перевезення пасажирів - це угода між перевізником і пасажиром в момент покупки квитка, на підставі якого Перевізник зобов'язується здійснювати за винагороду перевезення пасажира та його багажу з обраного місця на місце, вказане у квитку.

  • Час відправлення - місцевий час, вказаний у квитку.

  • Відхилення від графіка руху (запізнення) - відхиленням від графіка руху вважається перевищення запланованого на поїздку часу на 10%, але не менше однієї години.

  • Пільгова ціна квитка - зниження ціни, що надається певним категоріям пасажирів, а також в разі різних акцій.

  • Багаж - речі пасажира, передбачені для провезення в багажному відділенні автобуса, а також в його салоні.

  • Квиток - договір між Пасажиром і Перевізником, що дає пасажиру право на використання автобусної поїздки відповідно до даних, зареєстрованими в квитку (ім'ям, прізвищем пасажира, маршрутом поїздки, датою і часом).

  • Ціна квитка - вартість перевезення Пасажира вказана у квитку.

  • Маршрут - рух за маршрутом в одному напрямку від початкового до кінцевого пункту (включаючи зміни автобусів / пересадки).

  • Розклад - графік руху, що містить час, місце і послідовність зупинок на маршруті, а також дні і час здійснення перевезення.

  • Пасажир - фізична особа, що використовує автотранспортний засіб для поїздки і перевезення багажу.

  • Час прибуття - орієнтовний час прибуття автобуса в конкретне місто. Час прибуття може змінитися з незалежних від Перевізника непередбачених причин.

  • Поїздка з відкритою датою - оплачене право Пасажира здійснити поїздку за вказаною в квитку маршрутом в зручний час за умови, що в обраний день є даний маршрут і вільне місце в салоні автобуса.

  • Ручна поклажа - невеликі речі особистого користування, що не перевищують розміри 90 см (ширина + висота + довжина) і вага 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасолька, ноутбук і т.д.). Ручна поклажа розміщується під ногами або на багажній полиці. За збереження ручної поклажі під час рейсу, в тому числі зупинок і кордонів, відповідає сам Пасажир.

  • Пересадка - зміна автобусів в рамках однієї поїздки.

2. УГОДА ДОГОВОРУ

  • 2.1. Цим документом встановлюється порядок реалізації квитків на рейси, що виконуються ТДВ «Ковельське АТП», а також його партнерами, на інтернет- ресурсі http: z-time.ua, де ТДВ «Ковельське АТП» виступає агентом (далі-Перевізник) на міжміських, міжобласних і міжнародних маршрутах, правила перевезення в автобусах Перевізника, а також визначаються права, обов'язки і відповідальність Пасажира і Перевізника.

  • 2.2. Перевізник, який зареєстрований і діє відповідно до вимог Держави, де здійснюється перевезення, з однієї Сторони, та Клієнт (фізична або юридична особа), (далі - Пасажир) який замовляє і оплачує послугу, пасажирського перевезення (в тому числі і багажу), в тому числі і на користь третьої особи, з іншого боку, склали Угоду публічної оферти (далі Угода) про наступне:

3. ПРЕДМЕТ УГОДИ

  • 3.1. На підставі цієї Угоди, Перевізник зобов'язується надати послуги з перевезення Клієнта і його багажу (далі Послуга), відповідно до обраного Клієнтом маршрутом, датою і часом відправлення, а Клієнт зобов'язується попередньо оплатити Послугу.

  • 3.2. Маршрутний лист (далі Квиток), виданий Клієнту, є невід'ємною частиною цієї Угоди, і є свідченням про укладення Угоди і Договору перевезення між Перевізником і Клієнтом.

  • 3.3. Публікація (розміщення) тексту цього Договору на web-сайті http://z-time.ua є публічною пропозицією (офертою) Перевізника, адресованою невизначеному колу осіб укласти цей Договір. Термін акцепту публічної оферти не обмежений.

  • 3.4. Цей Договір, за умови дотримання порядку його акцепту, вважається укладеним в простій письмовій формі.

  • 3.5. Датою укладення договору є день оплати електронного квитка за допомогою Інтернет-ресурсу http://z-time.ua.

4. ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПАСАЖИРА

  • 4.1. У разі якщо будь-який пункт цих правил суперечить чинним законодавствам і правовим актам, то щодо даного пункту діють правила, передбачені в нормативних актах, однак інші пункти правил залишаються дійсними.

  • 4.2. Документами, що підтверджують право Пасажира на поїздку, є квиток і дійсні проїзні документи фізичної особи для перетинання кордонів і проїзду по території іноземних держав.

  • 4.3. Проїзними документами Пасажира є:

    • Паспорт громадянина країни ЄС для в'їзду і / або проїзду, перебування на території країн ЄС, країн Шенгену або ін. іноземних держав, якщо внутрішнє законодавство країни не передбачає наявність у громадянина інших проїзних документів.

    • Паспорт і віза в даному паспорті для в'їзду і / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, установлений законодавством країни.

    • Дитячий паспорт, проїзний документ дитини та віза в даному паспорті / документі для в'їзду і / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, установлений законодавством країни. Для проїзду з дітьми можлива вимога наявності додаткових проїзних документів, а саме: свідоцтво про народження, нотаріально завіреної довіреності від батьків, свідоцтво про розлучення, рішення суду і т.д. Перелік документів залежить від законодавства країни з / в / через яку слідує дитина.

    • Дипломатичний паспорт, службовий паспорт і віза, якщо це передбачено законодавством країни прямування або транзитних країн. Інші документи, які необхідні іноземним державам.

  • 4.4. Пасажир автобуса має право:

    • На безпечне і якісне перевезення.

    • Перевозити безкоштовно передбачену перевізником кількість багажу.

    • Користуватися знижкою на проїзний квиток при пред'явленні документа, що підтверджує право.

    • На користування пільг встановленого зразка.

    • Отримувати від перевізника інформацію про послуги перевезення.

  • 4.5. Пасажир зобов'язується:

    • До придбання квитка ознайомитися з умовами цього договору, оскільки покупка квитка підтверджує згоду з умовами даного договору.

    • У разі, якщо заводом-виробником місце в автобусі обладнано ременями безпеки, Пасажир під час руху автобуса зобов'язаний бути пристебнутим.

    • Якщо квиток придбаний зі знижкою, під час поїздки необхідно мати при собі документ, що підтверджує обґрунтованість застосування знижки. У разі відсутності документа, що підтверджує обґрунтованість застосування знижки, пасажир має право використовувати поїздку тільки після здійснення доплати до стандартної (без знижки) вартості квитка.

    • Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки або зняття пасажира з автобуса під час контролю, вартість поїздки не повертається і претензії з цього приводу не розглядаються.

    • Перевірити вірність зазначених у квитку даних безпосередньо при покупці квитка.

    • Прибути в призначену в розкладі зупинку, принаймні за 15 хвилин до запланованого відправлення автобуса.

    • Не порушувати безпеку дорожнього руху і стежити за технічним збереженням автобуса під час поїздки.

    • Точно дотримуватися оголошеної водіями тривалості перебування на паркувальних місцях, зупинках або в місцях посадки і висадки.

    • Зберігати квиток до кінця поїздки і пред'являти його в розгорнутому вигляді на першу вимогу служби контролю.

    • Дотримуватися порядку в автобусі;

    • Належним чином прибирати за собою сміття і з урахуванням інтересів інших пасажирів, дотримуватися обмеженого часу користування туалетом, а також приймати встановлене регулювання потужності установки кондиціонування повітря і опалювальної системи, регулювання гучності при виборі програм аудіо- і відеосистем і виконувати відповідні вказівки водіїв.

  • 4.6. Пасажирам забороняється:

    • З'являтися на посадку або знаходиться в салоні автобуса в нетверезому стані, а також розпивати спиртні напої.

    • Палити в салоні, туалеті, службових приміщеннях автобуса.

    • Класти ноги на сидіння, загороджувати або захаращувати прохід в автобусі.

    • Своєю поведінкою створювати незручності іншим пасажирам або заважати роботі екіпажу.

    • Перевозити тварин і птахів.

    • Перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров'я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших пасажирів.

    • Пасажирам забороняється одночасно купувати білет на міжобласний і міжнародний напрямок на один автобус в один день на одну людину, незалежно в якій з систем продажів були куплені білети.

  • 4.7. Якщо у пасажира під час поїздки виникають проблеми з державними інстанціями, а також, якщо пасажир порушує правила перевезення, екіпаж автобуса має право самостійно висадити даного Пасажира з автобуса або звернутися в правоохоронні органи і діяти відповідно до їх вказівок. У таких випадках вартість поїздки не повертається.

  • 4.8. Пасажир зобов'язаний відшкодувати Перевізнику збитки, що виникли внаслідок прибуття Пасажира на кордон країни прямування (країни транзиту) на транспортному засобі перевізника, наступного за маршрутом, без документа (паспорт і / або віза, інший документ), що дає право на в'їзд в країну проходження (країну транзиту).

  • 4.9. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов'язаний відшкодувати його Перевізнику.

5. ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕВІЗНИКА

  • 5.1. Перевізник має право:

    • Відмовити у перевезенні людині, якщо вона не може довести, що є особою, чиї особисті дані були введені в квиток.

    • Відмовити у перевезенні пасажиру, який порушує п.2.5, п.4.6. справжньої угоди.

    • Розкладом руху автобусів не передбачено час для оформлення Tax Free / Duty Free.

    • Всі місця в автобусі однаково комфортні. Перевізник залишає за собою право без попереднього попередження поміняти місце пасажира через зміну автобуса або інших причинах.

    • При виявленні фактів згідно п. 4.6. одночасної покупки білетів на міжобласний і міждунородний напрямок на один автобус в один день на одну людину, незалежно в якій системі продажів були куплені білети, білети анулюються, вартість білетів вилучається у вигляді штрафу. Перевізник має право відмовити такому пасажирові в подальшому перевезенні (висадити) на найближчому автовокзалі, автостанції.

  • 5.2. Обов'язки перевізника:

    • Забезпечити своєчасну подачу транспортного засобу для посадки пасажирів і їх відправки відповідно до розкладу руху;

    • Надати пасажирам посадочні місця, відповідно придбаним проїзним документам;

    • Доставити пасажирів і їх багаж в пункт призначення;

    • Забезпечити безпеку перевезення та якісне обслуговування пасажирів в автобусі;

    • Керуватися правилами дорожнього руху і правилами технічної експлуатації автобуса;

    • Дотримуватися правил прикордонного, митного та інших видів контролю держави, по території якого здійснюється міжнародне перевезення;

    • Утримувати транспортний засіб у належному технічному і санітарному стані;

    • Прийняти і розмістити в багажні відділення речі пасажирів. Видати багаж в пункті прибуття пасажирів;

    • Здійснювати посадку і висадку пасажирів тільки після зупинки транспортного засобу в спеціально відведених місцях або на узбіччі;

    • Надати пасажирам необхідну і достовірну інформацію про послуги, що надаються.

  • 5.3. Перевізник:

    • 5.3.1. Несе відповідальність за матеріальний збиток лише тоді, якщо він ґрунтується на намірі або дуже недбалому поводженні з його боку або сторони його виконавців;

    • 5.3.2 Не несе відповідальність:

      • За збереження і цілісність ручної поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні;

      • За втрату або пропажу грошей, коштовностей, паспорта, цінних документів, колекційних речей, які знаходяться в салоні або багажному відділенні автобуса;

      • За будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого невиконання зобов'язань перевізником. Поїздки здійснюються відповідно до чинних положень дорожнього руху, зокрема, приписами по швидкості;

      • Тимчасові відхилення від графіка руху внаслідок затримки на митниці і прикордонного оформлення, внаслідок фактичної дорожньої ситуації (зокрема, через затори, сильного або повільного руху, об'їздів, змін при виконанні дорожнього руху або регулюванні швидкості, несприятливих погодних умов) або переважних правових зобов'язань (як, наприклад, надання першої допомоги при нещасних випадках, медичне обслуговування пасажирів) не являють собою ніякого порушення Угоди з боку Перевізника.

      • За будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якого приватного особи (в тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу); 

      • За залишені або забуті в салоні речі.

6. УМОВИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

  • 6.1. Клієнт оплачує послуги Перевізника шляхом 100% передоплати готівкою або безготівковим розрахунком, банківською карткою.

  • 6.2. Ціна Послуги формується з ціни фактичної вартості послуги, тарифу, зборів і податків з урахуванням винагороди третьої сторони.

7. КВИТКИ

  • 7.1. Квиток оформлюється на бланку або роздруковується з системи продажів. Обидва варіанти дають право на проїзд, якщо номер квитка і дані пасажира внесені програмою продажів в квитково-посадкову відомість. У разі відсутності даних в квитково-посадкової відомості, справжність квитка вважається сумнівною і вимагає додаткової перевірки.

  • 7.2. Придбання квитка свідчить про те, що пасажир проінформований про використання та збереження персональних даних і дав згоду на їх обробку.

  • 7.3.Тарифи і знижки на проїзд встановлюються Перевізником.

  • 7.4.При поверненні квитка діють наступні правила:

    • Менше години до відправлення - Повернення неможливе.

    • Від години до 24 годин до відправлення автобуса - повертається 50% вартості.

    • Більше 24 годин до відправлення автобуса - повертається 80% вартості.

  • 7.5. Вартість квитка не повертається, якщо квиток здається після відправлення автобуса.

  • 7.6. У разі, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини Перевізника, однак пасажир вирішує використати поїздку, претензії про затримку відправлення і прибуття не приймаються. Якщо пасажир вирішує не використовувати поїздку, він отримує компенсацію в розмірі 100% від вартості квитка.

  • 7.7. У разі, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використати поїздку пізніше, то претензії по компенсації додаткових витрат не приймаються. Якщо пасажир відмовляється перенести дату поїздки, він отримує компенсацію в розмірі 100% від вартості квитка.

  • 7.8. Безкоштовно змінити дату виїзду можна не пізніше, ніж за 24 години до вказаної поїздки. При поверненні квитка, після безкоштовної зміни дати виїзду, повертається 50% вартості, але не пізніше ніж за годину до виїзду.

  • 7.9. У разі, якщо перевезення пасажира здійснює наш партнер, використовуються його положення щодо повернення квитка, вони безпосередньо вказані на квитку і можуть відрізнятися від правил описаних в п. 7.4.

8. БАГАЖ

  • 8.1. Норма перевезення безкоштовного багажу і ручної поклажі встановлюється Перевізником.

  • 8.2. Ручна поклажа - 90 см (ширина + висота + довжина) і вага 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасолька, ноутбук і т.д.). Ручна поклажа розміщується під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса.

  • 8.3. Багаж - загальною вагою до 25 кг і загальні розміри кожного до 190см (висота + ширина + довжина), що перевозиться в багажному відділенні.

  • 8.4. Багаж, що не відповідає цим обмеженням може розглядатися як додатковий і може бути прийнятий за додаткову плату. За зайвий обсяг стягується плата-150 (грн) або її еквівалент.

  • 8.5. Для перевезення зимового обладнання (лижі, сноуборди) перевізник бере одноразовий внесок у розмірі 150 (грн). Обладнання повинно бути належним чином упаковано в футляр для перенесення або кришкою.

  • 8.6. Пасажир самостійно здійснює страхування багажу.

  • 8.7. Перевізник не несе відповідальність за зниклу, вкрадену або яким-небудь іншим чином втрачену ручну поклажу або інший багаж. Перевізник не контролює зміст багажу і тому не несе відповідальність за виниклі через багаж матеріальні або нематеріальні збитки пасажира.

  • 8.8. Незатребуваний багаж підлягає ліквідації. У разі небезпечних вантажів або швидкопсувних, ліквідація здійснюється відразу ж після дати отримання. В інших випадках, після закінчення 15 днів з дня отримання.

  • 8.9. Перевізник має право відмовити в перевезенні багажу, якщо:

    • Зміст, структура, форма або запах багажу або вантажу можуть пошкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, або може заважати пасажирам та екіпажу автобуса.

    • В екіпажу автобуса є підозри, що вміст сумок може викликати затримку під час проходження кордонів.

  • 8.10.Забороняється:

    • Провозити предмети, перевезення яких заборонено відповідно до окремих положень законодавства;

    • Провозити тварин;

    • Провозити смердючий і небезпечний багаж.

9. ПОРЯДОК ВРЕГУЛЮВАННЯ СКАРГ І СПОРІВ

  • 9.1. Претензії про відхилення від графіка руху розглядаються і підлягають компенсації тільки в тих випадках, якщо вони сталися з вини Перевізника.

  • 9.2. Всі претензії розглядаються Перевізником виключно в письмовому вигляді протягом 15 днів, з моменту їх надходження. Право направлення позову до суду може бути здійснено стороною, після невдалого або некоректного розгляду претензії.

  • 9.3. Скарги і претензії від пасажирів щодо поїздки (з копіями квитків та ін. підтверджуючими документами) повинні бути адресовані фірмі-перевізнику, що виконувала даний рейс, протягом 15 днів після дати виконання поїздки.

  • 9.4. У разі, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії про затримку відправлення і прибуття не приймаються.

  • 9.5. У разі, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.

  • 9.6. Перевізник не несе відповідальності:

    • За відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( "пробки") на дорогах, дії держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.

    • За будь-які збитки, які виникли у Пасажира через відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого злісного невиконання зобов'язань фірмою-перевізником.

    • За будь-які невдалі пересадки на будь-які види транспорту через відхилення від графіка руху

    • За будь-які збитки, які виникли у Пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (в тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу).

    • При проблемах, що виникають у Пасажира з державними інстанціями в зв'язку з документами (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вмістом багажу Пасажира.

    • За речі, залишені або забуті в салоні автобуса. Знайдені в салоні автобуса речі передаються на зберігання в офіс Перевізника, який обслуговує даний рейс. Якщо серед знайдених речей є швидкопсувні продукти харчування, вони піддаються негайній утилізації. Якщо власник речей не знаходиться протягом 1 місяця, речі переходять у власність Перевізника. За зберігання знайденої речі (понад 3 днів) при передачі її власнику стягується плата в розмірі 500 грн.

10. ТЕРМІН ПОДАННЯ ПОСЛУГИ

  • 10.1 Маршрут, дата, час відправлення та прибуття відображені у квитку.

  • 10.2 Факт закінчення надання послуги - прибуття в кінцевий пункт, зазначений у квитку.

11. Заключні положення

  • 11.1. З усіх питань, не врегульованих в тексті цієї Угоди, Сторони керуються чинним законодавством України.

  • 11.2. У разі внесення змін до цієї Угоди, її призупинення, припинення її дії Перевізник зобов'язаний надати Клієнту всі послуги, які були їм оплачені.

  • 11.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю (можливостями), а також всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання та виконання Угоди відповідно до її умов.

  • 11.4. Здійсненням Замовником платежу в рахунок оплати послуг Перевізника надає безумовну і безвідкличну згоду на збір і обробку індивідуальних персональних даних, систематизації, накопичення, зберігання, уточнення, використання, поширення, знищення та іншим чином на необмежений термін, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством України своїх персональних даних Перевізнику, а також третім особам без подальшого повідомлення Замовника про обробку його персональних даних (в тому числі їх передачу і поширення), з метою здійснення діяльності з надання послуг з перевезення (в тому числі укладення та виконання умов договорів), пов'язаного з нею фінансово-господарської діяльності, здійснення посередницької (агентської) діяльності, веденням внутрішніх баз Перевізника.

  • 11.5. Відвідувач Сайту / Користувач / Клієнт дає згоду на отримання від Перевізника транзакційно-тригерних повідомлень, інформаційних повідомлень, а також новинних і маркетингових повідомлень.

  • 11.6. Відвідувач Сайту / Користувач / Клієнт несе відповідальність за відомості, надані Перевізнику на Сайті в загальнодоступній формі.

  • 11.7. Перевізник має право здійснювати записи телефонних розмов з Відвідувачем Сайту / Користувачем / Клієнтом.

12. Реквізити сторін

  • 12.1. Реквізити Перевізника:

ТДВ «КОВЕЛЬСЬКЕ АТП»

45006 Волинська обл., м.Ковель вул.Володимирська, 154

Код ЄДРПОУ-39374520

Т / с 26009300626121 в АТ «Ощадбанк» МФО-303398

ІПН 393745203176 (є платником податку на прибуток на загальних підставах)

Тел. / Факс - 0335247181

Тел. бух.- 0335247184

Тел. цілодобової диспечерського служби:

  • 066-933-03-03

  • 068-933-03-03

  • 073-933-03-03

Електронна адреса: manager@z-time.com.ua

  • 12.2. Реквізити Пасажира:

  • Свої реквізити Замовник вносить за допомогою Інтернет-ресурсу http://z-time.ua в реєстраційну електронну форму на етапі формування електронного квитка.